Droga 🦌

 Podróż do Olsztyna 

W piątkowy poranek nie była zwyczajna. Zamiast do pracy pojechałam odbyć praktyki w jednej z olsztyńskich szkół. Z racji tego, że lubię być zawsze przed czasem, wyjechałam szybciej z domu niż planowałam. Okazało się, że była to jedna z lepszych moich decyzji. Podczas mojej podróży przy drodze którą jechałam stał łoś. W odpowiednim momencie go zauważyłam i zatrzymałam pojazd, jednak nie mogłam tak stać w nieskończoność, więc powoli ominęła zwierzę i pojechałam dalej. Około trzech kilometrów dalej przez jezdnie przebiegła sarna. Mimo, że nic strasznego się nie wydarzyło, to wpis ten zamieszczam ku przestrodze. Chciałabym, aby każdy pamiętał i stosował się do zasad ruchu drogowego, ponieważ na prostym odcinku drogi, gdzie mogłoby się wydawać, że nic złego się nie wydarzy, to jednak należy być czujnym i ostrożnym.🦌🌲🌳





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie 👩‍🏫

DZIENNIK REFLEKSJI 📒

MNISZEK LEKARSKI🌼