DZIENNIK REFLEKSJI 📒


 Dziennik refleksji 

Na drugim roku studi wydawało mi się, że nic mnie nie zaskoczy i tu nadchodzi kolejny przedmiot edukacja społeczno-przyrodnicza. Dzień wszystkim dobrze znany 1 kwietnia (prima aprilis) lecz to nie żart sami jako studenci mogliśmy wybrać sobie formę zaliczenia. Propozycje jakie otrzymaliśmy to egzamin który miałby formę testu wielokrotnego wyboru, bądź dziennik refleksji, który będzie zawierał nasze przemyślenia odnośnie treści wykładów, ćwiczeń lub różnych sytuacji, które uznamy za warte opisania. Mogą być to wiadomości merytoryczne, odniesienie ich do wiedzy, którą już posiadamy, jak również pomysły na wykorzystanie tej wiedzy w praktyce. Spodobała mi się możliwość prowadzenia dzienniczka tym bardziej, że nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim. Lecz co w przypadku kiedy dzienniczek okaże się złym wyborem? Wtedy wówczas nic nie tracimy ponieważ mamy możliwość przystąpienia do testu. Dzięki dzienniczkowi tylko zyskujemy na przykład poznajemy nowe możliwości socjal mediów, otwieramy się na nieznane i wychodzimy ze swojej strefy komfortu. 

Mam nadzieje, że uda mi się wytrwać do końca, a mój blog będzie się na bieżąco rozwijał. 😌 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie 👩‍🏫

MNISZEK LEKARSKI🌼