Podsumowanie 👩‍🏫



Zbliża się koniec semestru letniego, a co za tym idzie egzaminy, kolokwia i zaliczanie przedmiotów. Tak jak pisałam w moim pierwszym wpisie, mamy możliwość dzięki dziennikowi refleksji bezstresowo zaliczyć przedmiot. Moje wpisy były dość nieregularne, a wynika to z tego, że pisałam je w momentach natchnienia, bądź jak zaobserwowałam lub przeżyłam coś według mnie interesującego. Wpisy nie były również długie, tak aby przyjemnie się je czytało, a dodatek stanowiły zdjęcia zrobione przeze mnie. Była to bardzo ciekawa przygoda, czuje się bogatsza o nowe doświadczenie. Były to niestandardowe zajęcia ale bardzo interesujące. W momencie pisania dziennika refleksji sama zagłębiałam się w niektóre tematy, np. jak ważna jest w naszym życiu rola pszczół, jak zrobić syrop z mniszka lekarskiego bądź też jaką rolę pełnią żuki w przyrodzie. Z pewnością wykorzystam tę metodę w przyszłości podczas pracy z dziećmi.👧🏼👦🏼

Komentarze

  1. Trudno chyba będzie wprost wykorzystać dziennik refleksji w pracy z przedszkolakami czy uczniami młodszych klas

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DZIENNIK REFLEKSJI 📒

MNISZEK LEKARSKI🌼